Låt oss göra jobbet, lägg tid på annat!

Det kan vara skönt att låta ett professionell stylist sköta all information om hur säljaren förbereder sin bostad inför en försäljning och istället kan mäklaren lägga tid på annat.

Vår tanke är att säljaren ska känna att vi hjälper till, att vi inte kritiserar utan att de skall förstå att homestyling inte är privat inredning. Det handlar ju endast om att få bostaden att tilltala så många köpare som möjligt samt att visa upp den från dess bästa sida. Vi lägger alltid vikt på att möbler och inredning ska förstärka objektet. Det är ju trots allt väggar, golv, tak, rymd och ljusinsläpp som är till salu. Stylingen ska bara krydda bostaden, ambitionen är att förmedla en känsla av trivsamhet.

Arbetsgång vid konsultation homestyling

Tillsammans med säljaren går vi igenom rum för rum. De får konkreta tips och idéer på hur de själva kan förändra sin bostad inför försäljningen.  Vid behov hjälper vi till att möblera om så önskas.  Konsultationen tar 1- 2 timmar.

Väljer säljaren därefter att anlita oss blir kostnaden för konsultationen kostadsfri för mäklaren. Vi  presenterar för säljaren inom några dagar ett åtgärdspaket samt ett kostnadsförslag. Självklart finns vi till hands om det uppstår några frågor.

Kontaktformuläret intill ger en smidigare bokning och ger oss rätt uppgifter, Det enda du behöver göra är att fylla i formuläret och vi kommer att sköta all övrig kommunikation angående din säljares homestyling.

Ring eller maila oss

Det går naturligtvis bra att ringa eller maila och boka, du når oss på
Petra 070- 777 94 99, petra@bibuppsala.se

Boka besök

Prisuppgifter

Om du inte anlitat oss förut och vill veta mer. Fyll i dina uppgifter nedan så får du ett automatiskt mejl med prisuppgifter och information om våra tjänster.